Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Nina - 11 februari 2010 18:34








     







  

Av Nina - 11 februari 2010 18:25


Är lite trött jag. Kan det bero på att jag är proppmätt... Gjorde en hur god  som helst kina biff med lök variant.... Jisses, det blev guda gott. Så nu är jag trött.

Erik är nu feberfri... peppar peppar. Men kan inte tro att det ska bli någe mera nu. Eller. Det är bara att hålla tummarna. Han har ju snart sport lov. Där i Stockholm har dom ju sportlov v 8, något tidigare än vad vi har, v 10.

Fick Panduro rea idag, inte bra. Det finns så otroligt mycket som man vill ha, bara vill ha. Inte för att man har behovet inte. Har nog så jag klarar mig ett litet tag framöver. Annars, tja inte har jag något direkt att skriva inte. Allt är ganska som vanligt. Jo, jag fick igår morse mens, nu kanske du tycker att det låter knäppt, men jag har inte haft det sen september så det har ju varit ett skönt uppehåll. Hoppas nu att det bara är en tillfällig gäst som jag fått, men kan säga att det redan körts fyra tvättmaskiner... tror inte att jag har haft så här mycket förut. Är man kanske i klimateriet???? Tidig kanske.

Ja, sen var det nog inge mera härifrån.

Ha det som gott

Kram

  



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards