Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Nina - 5 februari 2010 21:32

Jaha ja. Då har man lyckats men en ofattbar sak igen då...

Hittade ett recept på hur man gör en enkel kolasås. Det gällde att man skulle koka en konservburk med pastoriserad mjölk ett visst antal timmar. Sedan skulle man öppna den för att röra i några matskedar grädde. Lät mycket skeptiskt men enkelt så jag gjorde det. Vad jag inte tänkte på att när man öppnar den heta väl svällda burken är det ganska bra att täcka över den. Som sagt, det gjorde jag inte så nu sitter jag med lite brännskador i mitt ansikte. Kan säga att det gjorde jävligt ont men närheten till vattnet gjorde att det blev lindrigare än vad det kunnat bli. Har några blåsor så jag kommer nog att ha ont ett par dagar är jag rädd för. Ja, ja. Man blir aldrig för gammal för att lära sig...

Annars, tja de snöar... som om det skulle vara ovanligt. Men vad som är ganska ovanligt och något som vi inte direkt är bortskämd med är att det är ganska skönt ute, just nu är det bara 9 minus. Helt fantastiskt.

Sonen är hemma, en som vanligt glad kille. Han tycker om att komma hem, det är tur det. Hur skulle det annars se ut....

Ja de var det de.

Ha en underbar kväll och helg

Kram

  

  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards