Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Nina - 11 juli 2009 14:40

Ja nu går dagarna i ett.

Redan lördag och första semester veckan är gjord. Vad har vi gjort då??? Inte är de mycket inte. Känns nästan som om man har regnat bort denna vecka. Vi har haft en hel del besök här. Idag har jag varit till Kramfors med min brukare. Hon går på semester och ska även hon resa bort på måndag så det dröjer två veckor till nästa gång.

Ja nu är de nedräkning. På måndag far vi. Till Uddevalla. Ska bli så himla kul att träffa Anna. Vi blir där några dar. Tar vägen förbi Ullared på väg till Stockholm. Där ska vi hälsa på sonen, den store alltså. Sen får vi se vad vi hittar på.

Så nu kommer inte jag att skriva på ett tag. Har lite att stå i nu, packning och sånt. Ska ju inte bara tänka på en jag, vi är ju tre så de måste jag packa för.

Ha de nu så gott allihopa och jag hoppas nu att det blir härligt väder några veckor. Tänk på oss, vi ska ju ut me "nya" vagnen.

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards