Alla inlägg den 3 juli 2009

Av Nina - 3 juli 2009 09:23

Inte trodde jag att det kunde vara varmare idag... men jag kan klart säga att här är de som om man var i en bastu idag. Värre än förut. Har öppnat alla fönster men de känns inte som om de skulle hjälpa. Dags att ta fram fläkten. Nåja, ska inte vara här till kvälls.

Imorse sov Erik när jag for. Det känns konstigt. Annars är han vaken så att jag kan säga hejdå innan jag far så vet även han vart jag är. Men de klart, han vet att om inte mamma är hemma är hon endera på jobbet eller på affären. Vilket liv man har va...

Just nu lutar jag mig lite tillbaka för att få en kopp kaffe och lite bröd. Var inte speciellt sugen i morse så jag bara for. Har fått väntat på att konsum ska öppna så jag kunde köpa lite mjölk och en brödbit. Inte mycket men de stoppar. Ska träffa en elev på lunch på stan i dag. Ringde igår och undrade om jag ville och självklart gör jag det. Sen är det några som jag måste hälsa på så de får lite på backning, ansökan. Men de är med glädje man hälsar på. Kul.

Tänk, på måndag är det semester. Semester. Jag smakar på ordet och känner att det är verkligen det som passar mig. Första veckan med Erik sen blir de två veckor för gubben och mig och så avslutas det med en vecka med Erik igen. Underbart. Jag har ---ont. Värmen värkar inte vara den bästa lösningen heller. Ja, ja. Vad mer kan jag göra, vi har ju till och med köpt tempur madrass, föga hjälper det. Men i all smog, jag har fått tid nu hos läkaren, 19 aug. de känns underbart.

Nu är kaffet och brödet slut så då återgår jag till näringarna.

Kramisar

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards