Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Nina - 7 juli 2009 15:26

För många år sedan var jag och Agneta runt lite överallt och spelade. Det var en härlig tid det. Bilden här på oss är när vi var i väg någonstans och spelade. Jag vet nu inte riktigt vart vi egentligen var just på denna bild. Vi var överallt så de är inte så lätt....

Men ett härligt minne är de.

Kram till dig Agneta.

Av Nina - 7 juli 2009 15:22

Idag regnar det som bara attan. Har de gjort hela natta...

Ganska mysigt att ligga i vagnen och lyssna på regnets smattrande på taket. Rogivande. Fast när det vräkte på som mest trodde vi nog att det skulle braka in.

Som ni förstår blir de inte så mycket idag. "Spis" gubben har varit här och fixat med ugnen. Döm om min förvåning när det var samma man som var här och fixade frysen. Han hittar minsann vägen hit han nu...

Sten var tvungen att fara iväg till torpet, som vanligt är de sånda dära dumma personer som har varit där igen...

Nåja, nog om det.

Jag lägger in nu två bilder från Stens 50 års fest. Man riktigt ser att gubben blivit gammal. Behöver glasögon för att läsa, jag säger då det...

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards