Alla inlägg den 22 april 2012

Av Nina - 22 april 2012 22:40

  

Ja då är de söndag igen då. Imorgon är de måndag, ny vecka och arbete står för dörren.

Igår var de ju som sagt min dag. Planerna fanns men vädret ville inte att vi skulle göra någonting... Kan säga att det passade mig faktiskt ganska bra. Var ju en sväng på sjuka huset...i ordets bemärkelse. Mycket underligt kan jag säga att jag fick uppleva under de dygnet jag var där. Både personal och patienter var av ett eget släkte. Funderade mycket under tiden jag låg där i korridoren och hade full uppsikt. Skulle nog behövas lite uppryckning där tror jag. Läkarn jag träffade innan jag for hem tittade på mig nuddade lite lätt vid min mage och frågade om jag fortfarande hade ont....Jo, de skulle gudarna veta att jag hade. Men hans svar var, Ja, de var ju ingen cysta. Kanske de är blindtarmen eller njurarna. Du får åka hem. Kom åter om det blir värre eller inte går över. Ta de lugnt och lyft inte så mycket.... Ja, ja. Om sanningen ska fram, ska jag vänta tills det gör ondare så är de nog via plingplong taxi de blir jag far in... Har fortfarande lika ont, men de är ju ingen cysta så då är de nog ingen fara då eller hur man nu ska tolka läkarens svar.....

I vilket fall som helst drog vi iväg idag till Sundsvall fram och åter. Försenad födelsedagsmiddag. Träffade fam Törby som vi umgicks med och snurrade runt, hem till dom en sväng för gofika. Hur trevligt som helst. Sen hem igen då. En mysig dag som sagt.

Nu börjar de dra ihop sig för att krypa till sängs. Ska ju som sagt ut och jobba lite extra några dagar. Någont som jag verkligen ser fram emot. Så kul.

Ha de gott alla vänner och stor

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards