Alla inlägg den 16 april 2012

Av Nina - 16 april 2012 19:30

Då har veckan börjat då.

Var som sagt till Midlanda fram och åter för att vinka av Erik. Dags för en två veckors igen då.

Väl hemma hittade jag gubben på ved backen i full färd med att fylla upp vedboden igen så vi inte fryser nästa vinter, tack för det.

Själv tillbringade jag em i sy stugan. Har en hel del att göra där. Inte bara sy. Tyvärr har de hopat ihop sig en hel massa så de var lite städning som måste göras först men lite syning hann jag med.

Har även börjat packa en stor låda med väldigt blandat pyssel som jag ska sälja för högstbjudande. Måste bara packa färdigt först...

Tilda börjar ta form faktiskt. Hur kul som helst. Men man hittar hela tiden mer och mer som man vill göra. Det bara kliar i fingrarna att vilja göra mer och mer. Hoppas inget annat händer så har jag kanske morgon dagen också i stugan. Vem vet.

Ja, de har som sagt inte hänt någonting alls egentligen så jag har nog inge mer att skriva så de ä nog lika bra att jag gör någon nytta istället.

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards