Direktlänk till inlägg 24 januari 2012

Vad har han nu hittat på...

Av Nina - 24 januari 2012 18:02

 

Ja, vad har nu sonen hittat på??

Han kan den gode mannen.

Lånade hans dator idag, den är ju närmast. Hade lite som skulle sändas iväg o sånt.

Ja, när jag ändå var vid datorn så gick jag in på Åsbacka skolans hemsida, de är nåt jag gör ofta.

Där, mitt i en text fanns ordet, Kärlek, det var blått och understruket. Jag förde markören dit för att se vad det var. Döm om min förvåning då de var en länk till en kontaktannons. Där på SPSM sida...!!!

Jag tog kontakt med skolan för att berätta, dom förde ärendet direkt vidare till webbansvarig. Å han har nu svarat. Snabba puckar. Ja, svaret, jo, antagligast har Erik lyckats fått in nått program i datorn som tar emot alla typer av reklam eller så har han fått virus eller nåt annat dumt. Ja, han har iallafall lyckats med nåt dumt iallafall. Så nu måste jag hitta någon som kan hjälpa mig att fixa till den datorn för jag har inte en aning om hur man gör det.

Men annars har de varit en bra dag, Sten han håller på att sätta upp nytt tak med lyse i, det kommer bli sååååå bra.

Jag, tja, kan säga att det varit en ganska lat dag idag. Lagat mat, tvättat o sånt, men inte mycke mer. Laddar för fullt inför morgondagen. Ska bli kul att gå ut o jobba lite. Ett ställe som jag verkligen tycker om att vara på, dit ska jag. Efter de ska jag till nästa. Vi ska hitta en skrivare å titta på lite kläder bla. Kan säga att jag ser verkligen fram emot morgondagen. De liknar gamla tider, fullt upp. Så som jag trivs, ledigt då man kryper i säng, typ. Vet att dotra är likadan, många jobb å helst samtidigt. Ja jag får nog rapportera om hur de varit imorgon.

Nu ska jag fortsätta att slappa.

Kram

 

  

   

 

 
 
Ingen bild

Anne H

25 januari 2012 09:27

Vilken duktig son du har, han kan det mesta om datorer :)ställa till jobb för mor sin..du får se till att den är lagad till han kommer hem...

 
Ingen bild

erik

30 januari 2012 13:39

hejmamma jag har varit ute idag på rast det var lite kallt men ändåsköntjag har ätit chili con carne och ris det var gott nu ska jag jobba med dator till klockan 1450 sedan är det bad och sedan är det enen vi ses på fredag kram erik

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 28 februari 2013 22:31

Ja så kan man lägga åter en dag bakom sig. Faktiskt ganska händelserik sådan. Vet att de ä torsdag men va å hämta sonen, han får en dags sportlov... Bättre än inget alls. Det började med att tåget vara försenat, faktiskt blev de 35 min sent å int...

Av Nina - 27 februari 2013 19:35

Ja då var de då onsdag och veckan snart slut, eller, de ä ju precis i miten... Imorgon hämtas sonen hem så vi får ha en mysig lång helg. Hoppas att vädret håller i sig så vi kan premiär grädda våfflor ute som vi brukar, eller korv eller nåt... Ba...

Av Nina - 27 februari 2013 00:42

Läste ett inlägg tidigare ikväll som tog mig tillbaka. Det var försäkringskassan som återigen gör en blunder. Dom kan verkligen både såra och vara klumpiga. Denna gång handlar det om en 23 årig kille med cancer som valt att vara sista tiden hemma....

Av Nina - 26 februari 2013 11:05

Ooops. Tittade i kalendern. Oj då, kanske man ska ta å kolla om man ska ta nå sprutor å sånt... De ä ju bara 48 dagar kvar innan vi lättar.... Oj, oj. Å jag som inte har nå sommar kläder.. Blir nog dags att ta sig i kragen o göra lite djudykning...

Lyx

Av Nina - 26 februari 2013 10:59

Vilken lyx de ändå är med dusch. Igår fick vi äntligen mot kvällningen tlll den... Nu står den där och fungerar perfekt. Efter att i tre veckor måst fara iväg för att duscha så märker man att de ä lyx att ha hemma. Många saker tar man för givet. ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards