Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Nina - 16 januari 2012 19:00




Ja då var man där igen då...

Helt glömt bort. Allt.

Har varit en del att ta igen, massor att göra som tex toan.

Snart är lill toan klar, å de blir såååå fint.

Känns så kul med nytt.

Erik har snart varit borta tio dagar så nu längtar jag helt otroligt mycket efter honom. Saknar krabaten.

Just ja, funderar på om han kanske skulle starta en blogg han med. En som han kan ha som kontaktdagbok. Där vänner kan lägga in lite och där han själv kan styra över vad som ska läggas in båder bilder och text. Kan vara bra för honom att visa på skolan och för oss här hemma skulle de vara kanon och följa honom lite där nere. Tror hans syster skulle uppskatta det, kanske förra assistenten också, jo, de skulle hon.

Ja men så var de ett namn som ska till då.....Vad???? Förslag någon, tack.

Fast de var ett tag sen jag skrev så vet jag inte riktigt vad jag ska säga just idag... Visst, de finns hur mycke som helst att pladdra om, men, jag tror jag tar de lite längre fram...

Nu ska jag fortsätta me toan så den blir klar innan snodas kommer hem....

Kram


    

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards