Direktlänk till inlägg 8 september 2010

Fick en historia...

Av Nina - 8 september 2010 21:34




  



Mucka inte med mogna kvinnor
En torsdag i rättsal 14 b


Försvarsadvokaten:

- Kan ni vänligen tala om hur gammal ni är.


Den lilla damen:

- Jag är 86 år gammal.


Försvarsadvokaten:

- Berätta nu, med egna ord, vad som hände kvällen den 1 april.


Den lilla damen:

- Ja, jag satt ju där på verandan när den unge man
som bor granne kom och satte sig bredvid mig.


Förvarsadvokaten:

- Kände ni mannen?


Den lilla damen:

- Nja, lite grann, han bor ju som sagt var granne och är mycket trevlig.


Förvarsadvokaten:

- Vad hände efter han satt sig ner?


Den lilla damen:

- Han berättade att han tyckte om äldre kvinnor
och att jag var väldigt sexig. Han började att smeka mig på låren.


Förvarsadvokaten:

- Hindrade ni honom?


Den lilla damen:

- Nej det gjorde jag inte.


Förvarsadvokaten:

- Varför inte?


Den lilla damen:

- Det kändes så skönt. Ingen har gjort så med mig sedan
min Albert dog för 30 år sedan.


Förvarsadvokaten:

- Och sedan?


Den lilla damen:

- Han började smeka mina bröst.


Förvarsadvokaten:

- Hindrade ni honom?


Den lilla damen:

- Nej det gjorde jag inte.


Förvarsadvokaten:

- Varför inte?


Den lilla damen:

- Hans smekningar gjorde mig alldeles varm i hela kroppen,
jag har inte mått så bra på åratal.


Förvarsadvokaten:

- Vad hände sedan?


Den lilla damen:

- Jag kände mig så upphetsad att jag bara la mig ner och sa:
'Ta mig unge man, ta mig!'


Förvarsadvokaten:

- Nå, tog han er?


Den lilla damen:

-I helvete heller! Han skrek bara:  'April, April!!' Och det var
då jag sköt den djäveln
.
 



 
 
Ingen bild

elin

8 september 2010 22:11

den var bra

 
Ingen bild

mommen

8 september 2010 23:04

Den du.....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 28 februari 2013 22:31

Ja så kan man lägga åter en dag bakom sig. Faktiskt ganska händelserik sådan. Vet att de ä torsdag men va å hämta sonen, han får en dags sportlov... Bättre än inget alls. Det började med att tåget vara försenat, faktiskt blev de 35 min sent å int...

Av Nina - 27 februari 2013 19:35

Ja då var de då onsdag och veckan snart slut, eller, de ä ju precis i miten... Imorgon hämtas sonen hem så vi får ha en mysig lång helg. Hoppas att vädret håller i sig så vi kan premiär grädda våfflor ute som vi brukar, eller korv eller nåt... Ba...

Av Nina - 27 februari 2013 00:42

Läste ett inlägg tidigare ikväll som tog mig tillbaka. Det var försäkringskassan som återigen gör en blunder. Dom kan verkligen både såra och vara klumpiga. Denna gång handlar det om en 23 årig kille med cancer som valt att vara sista tiden hemma....

Av Nina - 26 februari 2013 11:05

Ooops. Tittade i kalendern. Oj då, kanske man ska ta å kolla om man ska ta nå sprutor å sånt... De ä ju bara 48 dagar kvar innan vi lättar.... Oj, oj. Å jag som inte har nå sommar kläder.. Blir nog dags att ta sig i kragen o göra lite djudykning...

Lyx

Av Nina - 26 februari 2013 10:59

Vilken lyx de ändå är med dusch. Igår fick vi äntligen mot kvällningen tlll den... Nu står den där och fungerar perfekt. Efter att i tre veckor måst fara iväg för att duscha så märker man att de ä lyx att ha hemma. Många saker tar man för givet. ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards