Direktlänk till inlägg 4 mars 2012

Händer en del

Av Nina - 4 mars 2012 22:52

En hel del har hänt, som vanligt.. jag menar, det har ju gått ett tag sen jag skrev senast och naturligtvis har det hänt en hel del.  Dagar kommer och dagar går. Vädret har ju varit både upp och ner. Sjukdommar har avlöst varandra. Erik hade ju sportlov vecka 8, kom hem och var sjuk, inte mycke men lite förkyld och feber. De gick fort över och då över till Sten som tog över....själv, jo denna gång klarade jag mig.

Har även fått förlängd tjänstledighet med ett år till, de känns bra. Kan koncentrera mig på sonen och lite mera ett tag till.

Ska snart åka till Stockholm för möte, spännande. Nytt och intressant.

Nä, nu slutar jag skriva och lägger in lite bilder från den fina helg som varit.

Ha de så gott alla vänner.

Kram

                   

 
 
Ingen bild

erik

5 mars 2012 13:11

hejmamma idag skiner solen -jag ska snart gå om bada-13-30.
nu skriven jag till dig -sen youtube
till 13.30 då bad kram erik

 
Ingen bild

erik

12 mars 2012 13:05

hej mamma jag har ätit fisk och potatis till mat nu har jag dator och sedan bad imorgon ska vi baka morots kaka kram erik

 
Ingen bild

erik

16 mars 2012 10:11

hej mamma och pappa idag är det fredag och snart är skolan slut för den här veckan vi har haft gymnastik igår och i tisdags bakade vi morots kaka och sålde idag ärdet potatis mos och kött till lunch sedan kommer enen personal och möter mig alla hälsar till er kram erik

 
Ingen bild

erik

19 mars 2012 13:03

hej mamma och pappa på fredag kommer jag hem och jag längtar efter er nu har jag varit ute på rast och läst tidningar nu arbetar jag med dator och sedan är det bad 13.45 imorgon är det hemkunskap och hantverk jag har ätit pannkaka idag kram erik

 
Ingen bild

erik

7 maj 2012 12:48

hej mamma och pappa nu är jag i gnesta och har ätit lunch med spaggetti och kött färs sås idag har axel kommit till skolan och han ska vara med och bada idag imorgon ska vi baka choklad muffins på hemkunskapen på torsdag ska vi ha utedag och arbeta med trafik.vi ska göra pinnbröd också kram erik

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 28 februari 2013 22:31

Ja så kan man lägga åter en dag bakom sig. Faktiskt ganska händelserik sådan. Vet att de ä torsdag men va å hämta sonen, han får en dags sportlov... Bättre än inget alls. Det började med att tåget vara försenat, faktiskt blev de 35 min sent å int...

Av Nina - 27 februari 2013 19:35

Ja då var de då onsdag och veckan snart slut, eller, de ä ju precis i miten... Imorgon hämtas sonen hem så vi får ha en mysig lång helg. Hoppas att vädret håller i sig så vi kan premiär grädda våfflor ute som vi brukar, eller korv eller nåt... Ba...

Av Nina - 27 februari 2013 00:42

Läste ett inlägg tidigare ikväll som tog mig tillbaka. Det var försäkringskassan som återigen gör en blunder. Dom kan verkligen både såra och vara klumpiga. Denna gång handlar det om en 23 årig kille med cancer som valt att vara sista tiden hemma....

Av Nina - 26 februari 2013 11:05

Ooops. Tittade i kalendern. Oj då, kanske man ska ta å kolla om man ska ta nå sprutor å sånt... De ä ju bara 48 dagar kvar innan vi lättar.... Oj, oj. Å jag som inte har nå sommar kläder.. Blir nog dags att ta sig i kragen o göra lite djudykning...

Lyx

Av Nina - 26 februari 2013 10:59

Vilken lyx de ändå är med dusch. Igår fick vi äntligen mot kvällningen tlll den... Nu står den där och fungerar perfekt. Efter att i tre veckor måst fara iväg för att duscha så märker man att de ä lyx att ha hemma. Många saker tar man för givet. ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards