Alla inlägg den 6 september 2011

Av Nina - 6 september 2011 15:15



Denna vill jag ha, tror jag...Men det finns inge garn hemma just nu. Men den känns som om det skulle vara nästa projekt.

Ja, idag är de som sagt tisdag. Det har regnat en hel del men just nu är de sol och tvätten skall hängas. Men dit har jag inte kommit än, men de blir snart...

Har inte riktigt kommit till rätta med den där ledigheten än. Det är en ganska väl planerad kalender jag har. Såg nyss att det är i oktober som de är tomt...hur de nu gick till. Men så är de ibland. Har också fått hört att mitt jobb har försvunnit. Min lokal finns inte längre, väldigt tråkigt, i synnerhet det sättet jag har fått informationen är tråkig. Undra just hur det är och ser ut när man kommer tillbaka. Om man får veta eller...Ja, ja. Tur att de är ett bra tag kvar.

Det finns en hel del som jag skulle vilja göra men det hinns inte riktigt med. Får nog ta och sätta mig ner och fundera på vad som jag ska göra först...vad är viktigast osv. De lät ju nästan allvarligt. Men för att få ordning och hinna med så är nog de de bästa.

Så, dags att köra igång, tar och hänger tvätt...

Ha de så gott alla

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards