Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av Nina - 29 augusti 2011 20:05

Ja, nu har de hunnit varit helg. Den tillbrinngades med mycket goda vänner på campingen i Norrfällsviken. Vi hade de mycket, mycket bra. De kommer de bildbevis på. Vi hann även med att fara runt lite, Barsta och Mannaminne tex.

Det är som ett måste att återse eller för allt ivärlden nyse Mannaminne. Lägger in några kort även därifrån.

                       

 

 Idag var jag iväg till Birsta på en shopping dag med en brukare. Det blev fulla bilen innan vi var klara. En bra dag. Vad som var riktigt häftigt var att jag mötte min tecken lärare, har inte träffat henne på säkert tio år, snacka om att bli nervös. Jag tackade henne för att hon förstod mig...men jag måste säga att jag blev mäkta stolt när hon berömde mig. Tack för de, de värmer och stärker. Men önskan finns ju fortfarande att det skulle bli en distans utbildning för oss föräldrar. En önskan.

Ja, ja. Var ju på möte igår så jag får nog ta och ta mig i kragen och sätta mig ner och försöka få ihop mina anteckningar och se till att de blir på ett papper.

Ha gott alla vänner

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards