Direktlänk till inlägg 1 november 2010

Måndag

Av Nina - 1 november 2010 14:02

  

Gamla kort på Erik

 

 

Satte mig ned för att se om de hänt något...Int va de mycke inte.

Här har de bara varit "möte". Men ett bra och viktigt sådant. Men hur fortsättningen ska bli vet jag inte än. Många trådar lösa än. En hel del att tvista om. Men allt blir nog bra till slut. Erik han snorar på, ingen feber och bra humör. Men som sagt, snorig och hostig. I hans redan tidigare bas röst finns lite mer av den varan nu... Nu får vi se hur lång tid de tar innan en annan ligger för ankar... Det blir nog typiskt och som vanligt till helgen... Fast då har man inga problem med vad man ska hitta på då då..

Satte just på tvn och då sa Lotta Engberg att det var min tur att vinna stort... kanske man ska ta och köpa sig en bingolott, ha ha ha. Fast om man aldrig statsar så vinner man ju inte. Sen är de ju som så att satsar man så har man förlorat det man satsat oftast. Ja,ja.

Just ja, mitt förra projekt, alltså mormorsöverkastet, de ä klart de. Kort kommer när jag hittat sladden till kameran. Den ligger på ett bra ställe... Just nu är de strumpor som gäller för hela slanten. Anna, dotra fryser om fötterna och ska ju till Norge och jobba, ett par är klara. Sen har ju sonen vuxit även om fötterna så de blir till att sticka till honom med. Men ska nog hinna de under veckan. Har även fått beställning, vet bara inte hur mycket ett par strumpor kostar...nån som har förslag!!!

Nä, nu ska "lille"man och jag mysa ner oss en stund. Ha gott alla

Kram

 

  

 
 
Ingen bild

@nn@

1 november 2010 17:31

Hej!

Vinn stort nu Nina så kan ni åka till efter längtade DISNEY ;) WORLD :D, här e det oxå snorighet som gäller suck :(.

Hälsa Erik. Kram till er

Nina

1 november 2010 21:17

Tack för de. Skulle bara vara kul att veta vem jag ska hälsa från....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 28 februari 2013 22:31

Ja så kan man lägga åter en dag bakom sig. Faktiskt ganska händelserik sådan. Vet att de ä torsdag men va å hämta sonen, han får en dags sportlov... Bättre än inget alls. Det började med att tåget vara försenat, faktiskt blev de 35 min sent å int...

Av Nina - 27 februari 2013 19:35

Ja då var de då onsdag och veckan snart slut, eller, de ä ju precis i miten... Imorgon hämtas sonen hem så vi får ha en mysig lång helg. Hoppas att vädret håller i sig så vi kan premiär grädda våfflor ute som vi brukar, eller korv eller nåt... Ba...

Av Nina - 27 februari 2013 00:42

Läste ett inlägg tidigare ikväll som tog mig tillbaka. Det var försäkringskassan som återigen gör en blunder. Dom kan verkligen både såra och vara klumpiga. Denna gång handlar det om en 23 årig kille med cancer som valt att vara sista tiden hemma....

Av Nina - 26 februari 2013 11:05

Ooops. Tittade i kalendern. Oj då, kanske man ska ta å kolla om man ska ta nå sprutor å sånt... De ä ju bara 48 dagar kvar innan vi lättar.... Oj, oj. Å jag som inte har nå sommar kläder.. Blir nog dags att ta sig i kragen o göra lite djudykning...

Lyx

Av Nina - 26 februari 2013 10:59

Vilken lyx de ändå är med dusch. Igår fick vi äntligen mot kvällningen tlll den... Nu står den där och fungerar perfekt. Efter att i tre veckor måst fara iväg för att duscha så märker man att de ä lyx att ha hemma. Många saker tar man för givet. ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards