Direktlänk till inlägg 3 augusti 2009

Dagen

Av Nina - 3 augusti 2009 18:31

Då var man hemma då.

Vi har precis svalt maten och Erik har krypit ner i källaren. Han har varit och badat idag, de syns, är röd på ryggen.

Själv har jag gjort min första dag. Har en del strul som skall göras, bla funkar inte telefon men jag tror jag kommer lyckas fixa de imorgon. På onsdag ska jag träffa två elever och äta lunch med dom. De längtar till skolan skall börja. Jag tycker det är jättekul.

Nu är min hjärna trött så jag tror jag ska kolla facen och sen kura ihop med sonen.

Ha de

Kram

 
 
Ingen bild

elin

3 augusti 2009 22:19

jag och daniel äta på onsdag?
mvh kram elin

 
Bea

Bea

4 augusti 2009 13:01

Tack för att du erbjuder dig att lyssna. Vet bara inte vad jag ska prata om. Allt är så upp o ner.

http://beatrisanjansson.blogg.se

 
Bea

Bea

4 augusti 2009 13:20

Jo det är sant, det är bara det att det är så mycke att jag igentligen inte vet vad. Vet inte vad orsaken till mitt mående igentligen är så jag vet inte vad jag behöver prata om o sen så är ju jag väldigt dålig på att prata som du kanske minns.

http://beatrisanjansson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 28 februari 2013 22:31

Ja så kan man lägga åter en dag bakom sig. Faktiskt ganska händelserik sådan. Vet att de ä torsdag men va å hämta sonen, han får en dags sportlov... Bättre än inget alls. Det började med att tåget vara försenat, faktiskt blev de 35 min sent å int...

Av Nina - 27 februari 2013 19:35

Ja då var de då onsdag och veckan snart slut, eller, de ä ju precis i miten... Imorgon hämtas sonen hem så vi får ha en mysig lång helg. Hoppas att vädret håller i sig så vi kan premiär grädda våfflor ute som vi brukar, eller korv eller nåt... Ba...

Av Nina - 27 februari 2013 00:42

Läste ett inlägg tidigare ikväll som tog mig tillbaka. Det var försäkringskassan som återigen gör en blunder. Dom kan verkligen både såra och vara klumpiga. Denna gång handlar det om en 23 årig kille med cancer som valt att vara sista tiden hemma....

Av Nina - 26 februari 2013 11:05

Ooops. Tittade i kalendern. Oj då, kanske man ska ta å kolla om man ska ta nå sprutor å sånt... De ä ju bara 48 dagar kvar innan vi lättar.... Oj, oj. Å jag som inte har nå sommar kläder.. Blir nog dags att ta sig i kragen o göra lite djudykning...

Lyx

Av Nina - 26 februari 2013 10:59

Vilken lyx de ändå är med dusch. Igår fick vi äntligen mot kvällningen tlll den... Nu står den där och fungerar perfekt. Efter att i tre veckor måst fara iväg för att duscha så märker man att de ä lyx att ha hemma. Många saker tar man för givet. ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards