Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Nina - 26 februari 2013 11:05

Ooops.Tittade i kalendern.Oj då, kanske man ska ta å kolla om man ska ta nå sprutor å sånt...De ä ju bara 48 dagar kvar innan vi lättar....Oj, oj. Å jag som inte har nå sommar kläder..Blir nog dags att ta sig i kragen o göra lite djudykningar i garderoben å kolla..Fast vi ska ju bara vara å umgås. Å de ä ju de som jag ser fram emot.Ju mer jag tänker desto mer nervös blir jag.Sluta tänk...Dags att göra nytta nu.Puss å kram hela dan

Lyx

Av Nina - 26 februari 2013 10:59

Vilken lyx de ändå är med dusch.Igår fick vi äntligen mot kvällningen tlll den...Nu står den där och fungerar perfekt.Efter att i tre veckor måst fara iväg för att duscha så märker man att de ä lyx att ha hemma.Många saker tar man för givet. Som tex en dusch. Eller de här med toa...vi är ju vana vid två å då bara ha en...kan ibland skapa lite problem, i synnerhet när sonen är hemma..En annan lyx de ä å ha värdens underbaraste bästa man.Ha gott allaPuss å kram hela dan

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards