Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Nina - 23 februari 2013 09:30

Ja då var de lördag då å solen skiner, faktiskt.Gör mitt inlägg via paddan å mitt nya tangentbord. Får se om de kanske blir nå mer skrivet då.....Ja, som sagt, lördag. Å vad gör man då då?Tja, gubben han drar iväg på skoterträff i Långsele å jag jag gör nog de jag ä bäst på...stannar inne å städar, diskar, tvättar, laga mat o naturligtvis sy lite. En helt vanlig dag med helt vanlig sysselsöttning precis som de brukar.Igår när jag surrade med dotra så kom vi fram till att de bli nog bäst att hålla varann i hand på vår resa. Jag har ju inte varit iväg sen början av 80-talet å hon har precis varit på sin första resa...de bli bra de här. Längtar, ska bli så mysigt att bara få rå om henne.Nä, nu ä de nog bäst att jag kör igång så jag får sätta mig å sy.Puss å kram hela dan

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Skapa flashcards