Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Nina - 13 februari 2013 15:55

Ja som sasgt, idag är de onsdag.

Imorgon torsdag...å ja ska iväg o jobba dygn.

Går ju ut lite extra ibland när de behövs å så. Det är hur kul som helst, men kan även tillägga att de är ganska jobbigt också.

Dagen har tillbringats i syrummet. Försöker bli klar med dockorna å så så jag får iväg dom...

Fick för mig att jag skulle göra mig ett förkläde o en ny parad handduk också å så blev de.

När man väl sitter där så rinner tiden i väg o plötsligt är de nån som säger ; Va blir de till midda då??

Hoppsan, de var den dan de.

Ja, de ä bara å fixa lite mat då...fast först fick jag lust att skriva lite först.

Snart är de även dax att ge sig iväg o duscha å. Vi har ju som sagt ingen dusch just nu. Men om fjorton dar tre veckor eller nåt...Den kommer när den kommer. Tur vi har FC som vi kan använda. Passar nog på att sola lite också, inte dumt.

Ok, nu är de dags att fixa maten.

Ha de så gott

Kram


Bilder på dagens alster mm.

   


inte bästa bildkvaliten, men man ser ju lite... 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards