Direktlänk till inlägg 19 september 2010

Söndag

Av Nina - 19 september 2010 19:35

  

Nu var de ett par dagar sen jag skrev. Har nog haft lite fullt upp tror jag... Igår lördag var jag och syster till Östersund på en shopping tur. Jättekul. Det var en affär som jag ville kolla, men innan vi hittade den efter mycket snurrande så var de stängt. Men nu vet vi tills nästa gång.

Dagen idag har varit fyllt av en hel del. Lite bakning, matlagning och plantering. Besök fick vi med. Sen har jag klippt lite hår, Erik behövde lite ansning vid öronen. Nu har Sten packat sig iväg. Det blir en kort vecka. Snart är de ju dags för Föräldravecka på Eriks skola. Ska bli jättekul. Nog för att jag har ett uppdrag där som känns lite pirrigt, men de ska nog gå de också. Hoppas att vi hinner med allt som vi tänkt. Vi har även planerat in att vi ska kunna ha en liten egen helg också. De behövs. Har ju inte varit riktigt ledig på länge nu. Känns som om jag skulle behöva en ordentlig semester, är helt slut. Håller på att bli tokig på denna värk som håller mig vaken dygnet runt. Sen är ju frågan om man är på gång in i klimateriet...har nu fått, efter flera månaders uppehåll, mens igen. Får se hur länge den är denna gång. Förra gången varade den i fjorton dagar. Men ska jag ha den var tredje månad så kan de kanske vara ok. Men man är extra trött... Tur att jag fått tid hos doktorn så man kan kolla upp hur de ser ut med järnet och sånt. Kanske man kan få lite "pigg" piller, om de nu finns någe sånt. Hoppas kan man ju alltid. Har också bett att få ta en röntgen på nacken, tror fortfarande att trafikolyckan ligger bakom mycket av min värk. Hoppas att de hittar en liten prick eller nåt, nåt som man bara kan trycka på och sen är allt borta... hoppas kan man ju alltid. Nu är de dags för kvälls fika, sen är det natten, upp med tuppen imorgon. Flyg dag och arbetsdag. Imorgon är det studiedag. Vad jag pluggar återkommer jag till.

Kram

  

 
 
Ingen bild

Elina Ganjali

1 oktober 2010 12:05

Hej Nina!
Tack för er, det var trevlig föräldravecka :) Vilken fin bloggsida du har gjort med mycket skrivande och fina bilder!:)
Ha en skön fortsatt höst o ta hand om er och önskar lycka till med doktorbesök så du får den rätta hjälpen för dina besvär. Kramar! Elina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 28 februari 2013 22:31

Ja så kan man lägga åter en dag bakom sig. Faktiskt ganska händelserik sådan. Vet att de ä torsdag men va å hämta sonen, han får en dags sportlov... Bättre än inget alls. Det började med att tåget vara försenat, faktiskt blev de 35 min sent å int...

Av Nina - 27 februari 2013 19:35

Ja då var de då onsdag och veckan snart slut, eller, de ä ju precis i miten... Imorgon hämtas sonen hem så vi får ha en mysig lång helg. Hoppas att vädret håller i sig så vi kan premiär grädda våfflor ute som vi brukar, eller korv eller nåt... Ba...

Av Nina - 27 februari 2013 00:42

Läste ett inlägg tidigare ikväll som tog mig tillbaka. Det var försäkringskassan som återigen gör en blunder. Dom kan verkligen både såra och vara klumpiga. Denna gång handlar det om en 23 årig kille med cancer som valt att vara sista tiden hemma....

Av Nina - 26 februari 2013 11:05

Ooops. Tittade i kalendern. Oj då, kanske man ska ta å kolla om man ska ta nå sprutor å sånt... De ä ju bara 48 dagar kvar innan vi lättar.... Oj, oj. Å jag som inte har nå sommar kläder.. Blir nog dags att ta sig i kragen o göra lite djudykning...

Lyx

Av Nina - 26 februari 2013 10:59

Vilken lyx de ändå är med dusch. Igår fick vi äntligen mot kvällningen tlll den... Nu står den där och fungerar perfekt. Efter att i tre veckor måst fara iväg för att duscha så märker man att de ä lyx att ha hemma. Många saker tar man för givet. ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Skapa flashcards